Телефон для зв´язку:
(03255) 73-1-35
» » Розглянуто питання щодо впровадження дистанційного обслуговування системи «Клієнт Казначейства-Казначейство»

Розглянуто питання щодо впровадження дистанційного обслуговування системи «Клієнт Казначейства-Казначейство»

13 лютого 2019, Середа
6
0
0
Розглянуто питання щодо впровадження дистанційного обслуговування системи «Клієнт Казначейства-Казначейство»
12 лютого перший заступник голови Радехівської районної державної адміністрації Ігор Мельник провів робочу нарада щодо впровадження дистанційного обслуговування системи «Клієнт казначейства - казначейство». Зокрема, на нараду були запрошені керівники і головні бухгалтери бюджетних організацій, які ще не перейшли на нову форму взаємовідносин із казначейством. Під час наради наголошувалося, що ПТК «Клієнт казначейства - казначейство» – надійна і проста у використанні система з широким переліком функціональних можливостей, що дозволяє клієнтамказначейства цілодобово управляти рахунками установи, не виходячи з офісу. За допомогою цієї системи клієнти мають можливість постійного доступу та оперативного отримання повного обсягу інформації про стан рахунків. При цьому вся інформація, якою обмінюються клієнт і казначейство, надійно захищена системою і недоступна для сторонніх осіб. Метою впровадження цієї системи є забезпечення оперативного та якісного казначейського обслуговування місцевих бюджетів як за доходами так і за видатками, а також розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів. Завешуючи нараду, перший заступник голови Радехівської райдержадміністрації Ігор Мельник зобов’язав запрошених керівників бюджетних установ в найкоротші строки впровати у бухгалтерських операціях систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства -казначейство».
Обговорити
Додати коментар
Коментарі (0)
Веб-ресурси
pres
vru
loda
up
mermu
mrong
lor
Увійти через: