Телефон для зв´язку:
(03255) 73-1-35
» » Щодо сертифікації персоналу у ТОВ «Інститут муніципального менеджменту»

Щодо сертифікації персоналу у ТОВ «Інститут муніципального менеджменту»

18 лютого 2020, Вівторок
20
0
0
Сьогодні, Законом України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що з 01.01.2019 року кожен управитель - юридична особа зобов'язаний мати у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії "менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)", а управитель - фізична особа - підприємець зобов’язаний самостійно пройти професійну атестацію або мати у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії "менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)". Асоціація управителів житла є ініціатором створення та співзасновником ТОВ «Інститут Муніципального Менеджменту» (ІММ), де пройшли курси підвищення кваліфікації близько 3000 фахівців сфери управління багатоквартирними будинками. Інформуємо Вас, що Інститутом муніципального менеджменту успішно пройдено процес акредитації в Національному агентстві акредитації України та отримано Атестат про акредитацію, який надає право Органу з сертифікації персоналу ТОВ «Інститут муніципального менеджменту» здійснювати професійну атестацію фахівців на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» та видавати відповідні кваліфікаційні сертифікати. Сьогодні, Інститут муніципального менеджменту активно проводить професійну атестацію на відповідність вимогам професії «Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» в різних містах України. Більш детальну інформацію про умови проходження професійної атестації, вартість, дати проведення іспитів можна дізнатися за телефонами: (044) 221-45-06; (093)392-16-22
Обговорити
Додати коментар
Коментарі (0)
Веб-ресурси
pres
vru
loda
up
mermu
mrong
lor
Увійти через: